miercuri, 22 septembrie 2010

Sondaj


La sugestia voastra, am facut un sondaj cu ficuri. Cu siguranta, am omis unele dintre ele, dar nu mi-ati trimis mail asa cum v-am rugat si nu pot sa mi le amintesc pe toate.

Eu, personal, nu sunt de acord cu astfel de sondaje, pentru ca fiecare scriitoare pune suflet in opera sa, investeste timp si munca si este cam nedrept sa faci un astfel de top.

Dar va fac pe plac, deoarece mi s-a spus ca ar trebui sa existe un astfel de sondaj pentru ca cei care vor sa citesca ceva foarte bun si nu stiu ce sa aleaga sa se ghideze dupa el.

Eu cred ca fiecare fic de pe acest blog merita citit, tocmai de aceea le aleg inainte de a le posta, pentru ca voi sa cititi doar ce e mai bun.

In fine, acum daca tot am pus sondajul, va rog sa votati.

Multumesc.

Niciun comentariu: