marți, 7 septembrie 2010

Intrebari pentru scriitoare


M-am gandit sa reinfiintez rubrica "Intrebari pentru scriitoare".

Momentan am o singura intrebare:

Dintre toate personajele tale, care iti este mai drag si de ce?

Audry: Angel, pentru ca este o combinatie intre ceea ce sunt si ceea ce vreau sa fiu.

Alexya: E greu de spus. Nu am preferinte. Toti imi sunt dragi in egala masura pentru ca in toate personajele mele am pus suflet. Fiecare dintre ele reprezinta pentru mine o persoana din viata mea, o persoana la care tin enorm... cum ar fi sa am doi copii si pe unul sa il iubesc mai mult ca pe celalalt. In concluzie, nu se poate asa ceva . Poate in acest moment, cu Emmy(Emmet) ma distrez cel mai bine, dar din nou, nu am preferinte.

BB: Păi am prins drag de Katherine. E puternică și hotărâtă,mereu știe ce vrea și rezolvă orice problemă cu maturitate.E deșteaptă,și are prieteni pe care poate conta.E amuzantă,și ambițioasă.Mă caracterizează foarte mult pe mine.

Deedee:Cred ca Renesmee imi e cea mai draga, pentru ca imi mare parte ma identific cu ea . E imatura, dar are un suflet mare si iubeste intens5. Face multe greseli, dar cred ca asta o va ajuta in dezvoltarea personalitatii ei . E o visatoare, si desi traieste intr-un mediu in care realitatea se imbina cu elemente demne de scenarii SF, incearca pe cat posibil sa fie o adolescenta normala.


Daca aveti si voi intrebari pentru scriitoare sau traducatoare, le puteti trimite pe e-mail sau messenger la id fatacuochiideaur.

Niciun comentariu: