sâmbătă, 18 septembrie 2010

:|

Ne-au facut sa parem de tot rahatul astia de la Antena1...scuze, nu ma pot abtine!
Adica, au chemat manelistii sa cante in platou la "Acces direct", ieri, cand a fost Kiowa.
Si acum pe toate blogurile straine circula acel video in care o doamna 4 pe 4 inbracata oribil zbiara o melodie odioasa, iar Kiowa, saracul, face un fel de hora cu prezentatoarea si ceilalti.
Cam asta e impresia pe care i-au facut-o romanii...mare mi-ar fi mirarea daca va mai calca vreun alt actor din Twilight prin tara noastra.

Va las si un video, ca sa vedeti la ce ma refer.

9 comentarii:

Anonim spunea...

saracu...il intrebau dak i.a placut muzica si saracu cu o fata speriata si cu o voce sarcastik "da...ar trebuie sa o bag pe ipod"
p.s.noi ne.am chinuit sa tipa la conventia fanilor amurg si asta apare dint.o data in romania...ca o floare...si nici macar nu face o sesiune de autografe:))

Valy spunea...

Doamne Dumnezeule ma uitam ieri cu oroare la tipa aia care tipa tare catre el "One, Two, Three" intr-o incercare esuata de a impresiona...nu auzise el lucruri bune despre Romania dar acum, cu intampinarea asta sunt sigura ca s-a convins...

Anonim spunea...

Ne-am cam lins pe botic de vreun alt actor din serie... de tot rahatul..media pro ce naiba a facut? daca tot au ei exclusivitate pe filme, de ce nu s-au implicat si in a-i aduce pe actori? Nici o relclama, nimic ca sa il asteptam la aeroport, ceva autografe.. Pfff...

Vampirika

Anonim spunea...

Ceva mai penibil de atât n-am văzut în viaţa vieţilor mele!! Asta este tot ce-a mai rămas bun în ţara asta? Clejanii? Adică vine un actor străin la noi în ţară, iar noi îl întâmpinăm cu ei? La o emisiune de tot r****ul? Doamne, nu vreau să ştiu cu ce impresie a plecat săracul de-acolo! Cred că a fost ceva gen: WTF?!
Mi-au plăcut însă mişcările lui Kiowa :D.

Anonim spunea...

Da..chiar am sesizat asta si asteptam sa se scrie.Mi-e si rusine ca traiesc in tara asta.Chiar muzica traditionala e reprezentata mai numai de manelisti?!Nici nu mai meritam vizita altor actori:|De prost gust..tipic Romania.
Si da,Kiowa chiar a stiut sa se faca placut...:)

***M@ry*** spunea...

dumnezeule mare si sfant...ce e asta???TOCMAI PE CLEJANI??cred ca tot globul rade de noi..iar de ceilalti actori..cred ca nu vor mai calca prin zona asta...:((au distrus toate sperantele fanilor devotati twilight din tara asta de nimic,care au pus suflet si chiar au avut sperante ca idolii lor vor veni totusi(aici vb si in numele meu:D)..dar na...asta e romania..o tara de tigani,de mafioti,de talhari,de manelisti si lista poate continua..nu ma intelegeti gresit...asta este tara mea si pot sa spun ca nicaieri nu e ca acasa(desi aici nu as comenta mai mult:))insa nu mai e ce a fost odata..mi-e sila si rusine sa mai uit la tanti asta care e afoana de sub mine si la bietul kiowa care a fost la mijloc..ce ma sa mai zica su el..halal popor...:(:(ma si enervez acum!!!

***M@ry*** spunea...

ce sa mai zica si el(at the end)v-am zis ca m-am enervat!!sorry:))

Ramona spunea...

Media Pro nu s-a implicat deoarece Kiowa a venit in Romania cu alte scopuri, nu pentru fanii Twilight. Daca vor mai venit actorii la noi(ceea ce ma indoiesc) vor fi adusi de MediaPro si atunci o sa fie bine, ei stiu sa organizeze un eveniment, toti actorii straini care au fost adusi aici de ei au plecat cu o impresie buna.(Exemplu:RBD, Natalia Oreiro, Gabriela Spanic, etc)

***M@ry*** spunea...

daaa...sigur vor mai veni..cum sa nu..ca sa ce...ce sa vada...nimic..:((clejanii...sau mai stiu eu ce...si multumim ramona de explicatii:*:*w