sâmbătă, 5 iunie 2010

Interviu cu Jodelle


Ai inceput sa apari in filme de la o varsta foarte mica, iti mai aduci aminte care a fost primul proiect?
Jodelle Ferland: Nu sunt foarte sigura. Imi amintesc fragmente din proiectele de cand eram foarte mica, dar cel care imi vine in minte acum este o reclama la Pedialyte pe care am facut-o cand aveam in jur de 3 ani. Am avut o singura replica "Mai vreau Pedialyte, te rog!" si intindeam o cana mica cu un zambet imens pe fata. Mi-o amintesc pe aceasta dintr-un motiv anume....cred ca a fost amuzant la filmari.

Ce tip de personaj nu ai avut sansa sa interpretezi, dar speri ca se va intampla?
JF: Hmmm...am avut deja atat de multe! Fata moarta, verificat. Vampir, verificat. Clona rea, verificat. Printesa/Regina, verificat. Fata normala, verificat (desi nu e foarte amuzant). Nu cred sa fi avut vreun rol de fata nebuna. Ar fi amuzant sa le incalcim putin, nu?

Cum a fost sa lucrezi cu Kristen Stewart, Dakota Fanning si Robert Pattinson?
JF: Extraordinar! A fost atat de distractiv. Nu ai de unde sa stii daca celebritatile vor fi dragute cu tine sau niste snobi ( dar majoritatea sunt draguti) asa ca este linistitor sa stii ca nu au lasat faima sa li se urce la cap. Am avut emotii cand am facut cunostinta, dar cand i-am cunoscut mai bine, emotiile au trecut, si nu ma mai gandesc la ei ca la niste celebritati. Mi-a placut foarte tare ca am avut ocazi sa cunosc si sa petrec timpul cu toata distributia "Eclipse". De fapt mai lucrasem cu Kristen inainte, la "The Messengers", dar asta se intampla inainte de toata treaba cu Twilight/Bella. A fost grozav sa lucram impreuna din nou. E pacat ca nu o sa apar si in "Breaking Down"! Dar nu ma plang. Faptul ca sunt in "Eclipse" e extraordinar.

Ai citit cartile "The Twilight Saga" inainte sa aflii despre "Eclipse"?
JF: Cred ca tocmai terminam "Breaking Down" cand am fost sunata pentru auditia lui Bree. Mi-a placut la nebunie aceasta serie, a fost fantastica. Sunt un vierme de biblioteca, si nu pot pune o carte jos daca am inceput sa o citesc. In special o carte buna. Asa ca nu am dormit prea mult cand citeam seria "Twilight". Pot sa citesc pana la 5 dimineata daca imi place o carte intr-adevar. Probabil ca si pana mai tarziu, daca nu mi-ar fi frica ca as adormi in timp ce mananc micul dejun

Interviul complet il gasiti la SURSA

Niciun comentariu: