luni, 25 octombrie 2010

Kristen in STAR INC. (Canada)


SI: Cand vei recunoaste natura relatiei tale cu Robert Pattinson?
KS: O sa ne intalnim din nou peste cativa ani, dupa finalizarea ultimei parti din Twilight si-ti voi spune tot...sau aproape! (rade)
SI: Robert a spus ca nu ii este greu sa spuna atunci cand este necesar sa refaceti o scena, nu?
KS: Este adevarat ca eu i-am cerut regizorului sa refacem o scena pentru ca stiam ca Rob poate mai bine de atat. Si de fiecare data mi-a multumit pentru asta!
SI: Se spune ca esti un sex-simbol al generatiei tale...
KS: Eu, un sex-simbol? (rade) Eu sunt doar fata din Twilight! Sunt multe persoane care inca nu-mi stiu numele si ma striga Bella pe strada! Dar eu nu fac asta pentru a castiga un concurs de popularitate.
SI: Cum te-ai pregatit pentru a o interpreta pe Mallory?
KS: Am cunoscut fete care sunt in situatia ei si m-au ajutat; fete care au fost in situatia de a-si pierde identitatea si umanitatea... Partea cea mai dificila din interpretare a fost sa o fac sa straluceasca in lumina sperantei, desi pare pe punctul de a se sfarsi. Acesta este punctul in care se intalneste cu Doug Riley.
SI: Acesta este James Gandolfini (Los Soprano) cel care il interpreteaza pe Doug. Cum a fost sa colaborezi cu el?
KS: A fost ceva special care s-a dezvoltat intre noi. Am devenit foarte repede complici.

Interviul este mai lung si este in limba franceza (intrebarile traduse de mine le-am gasit in spaniola). Daca este cineva care vrea sa ne ajute si sa traduca si restul interviului lasa-ti un comentariu si o sa va trimit articolul.
Sursa

Niciun comentariu: