luni, 9 noiembrie 2009

Robert Pattinson spune ca nu e un tip romantic

Robert Pattinson nu a avut niciodata inima franta asa cum personajul sau, Edward Cullen, ii frange inima Bellei in New Moon. Hotul de inimi britanic recunoaste la conferinta de presa a filmului de la LA ca, de departe, el nu a fost cel mai romatic tip din lume. “N-am facut multe chestii romantice la viata mea”, a spus Pattinson, razand. “De fapt, nu ma pot gandi nici macar la un singur lucru romantic pe care sa-l fi facut vreodata. E groaznic!”

Pattinson n-a profitat nici macar de abilitatile lui vocale ca sa faca vreo serenade unei femei. “Oh, nu! Nu cred ca asta ar fi vreodata romantic”, a spus Pattinson. “Ai nevoie de o groaza de tupeu sa faci asta. Isuse Cristoase!”

Insa, odata, i-a dat unei fete o floare, ceea ce a avut rezultate dezastruoase. “Am pus o floare in dulapul de scoala al cuiva cand aveam 15 ani. Fata asta, pe nume Maria…poate aveam 14 ani. Ea a crezut de fapt ca era de la altcineva, si tipul celalalt a pretins acelasi lucru, ceea ce a fost absolut minunat”.

In orice caz, Pattinson nu are nicio problema sa atace scenele romantice in New Moon. Cand a fost intrebat ce-i trece prin cap in timp ce le filmeaza, Pattinson raspunde, “E ciudat. Mi se tot spune, ‘Umflati toata treaba cu actiunea, astfel incat si tipii sa mearga si sa-l vada’, insa e ridicol. De parca ai spune ca tipii aia nu pot aprecia romantismul. Nu cred ca poti spune asta despre Pe Aripile Vantului. Am vazut Titanic si nu am gandit ‘Oh, asta e un film de fete’. In special in New Moon, si de fapt in toata seria, nu am jucat gandind, ‘Oh, joc intr-o serie de filme pentru fete si fac ceva doar pentru fete’. Nu ma simt ca si cand as fi o versiune animata a revistei Tiger Beat (Revista de adolescenti din SUA – n.t.) in fiecare saptamana. Imi place sa fac scene romantice. Am simtit ca o mare parte din povestea din New Moon este foarte dureroasa si adevarata. Nu am crezut ca faceam ceva doar de dragul romantismului. M-am gandit, intr-o gramada de feluri, ca era o poveste foarte trista.”



postat de Lara

Niciun comentariu: