duminică, 26 iunie 2011

Top 10 lucruri fara care Robert Pattinson nu poate trai

Aici sunt zece lucruri fara care noi credem ca Robert Pattinson nu ar putea trai, cu propriile lui cuvinte:
1. Edward Cullen : "Am incercat doar sa-l fac intr-un fel un pic mai constient de ironia situatiei ... un vampir de 109 ani indragostit de un om de 17 ani cu care pretinde ca merge la scoala."
2. Cainele lui : "Singura mea conexiune emotionala relevanta este cu cainele meu. Relatia mea cu cainele meu este ridicola."
3. Kristen Stewart : "Oh, nu stiu. Ea e cool. Chiar si inainte sa o cunosc ma gandeam ca era o buna actrita. Am vazut "Into the Wild" si m-am gandit ca era cu adevarat buna la asta. Inca cred ca exista foarte putine fete din clasa ei care sunt atat de bune cat este ea. E amuzant ca ea este cea care face acest lucru imens.
4. Parul lui emblematic : "Folosesc doar apa. Nimeni nu m-a crezut vreodata, dar e adevarat."
5. Surorile lui: "Inainte sa am 12 ani, surorile mele ma imbracau ca pe o fata si ma prezentau drept Claudia. Varsta de 12 ani a fost un punct de cotitura in sensul ca m-am mutat la o scoala mixta, iar apoi am devenit cool si am descoperit gelul de par"
6. Cariera lui :"Uneori ma gandesc : la dracu cu actoria! dar apoi realizez ca as fi putut lucra intr-un magazin de pantofi, iar actoria este mult mai cool."
Cititi restul listei, in engleza, aici.

Niciun comentariu: