miercuri, 11 mai 2011

Rezultate concurs

Cu foarte mare dificultate am decis impreuna cu Miku cine sa castige concursul cu poezii, pentru ca toate au fost superbe. Eram ceva de genul:


Miku:"Spune tu!"
Eu:"Dar spune tu!"
Miku:"Dar mie imi plac toate!"
Eu:"Pai si mie imi plac toate!"


In final, am reusit sa ne hotaram la 2, dar pentru ca trebuia sa fie un singur castigator am apelat la site-ul Random.org.


Si...a decis el in locul nostru: Castigatoarea este Andreea! Felicitari!


Poezia ei:



Andreea: Atractie
Visarea ma inalta spre sperante plecate,
Atractie spre negru, spre sufletul tau,
Mirosuri calde de fructe-aromate,
Treziri de instincte in sufletul meu.

Ascundem iubirea, pastram amintirea
Atractia ma aduce in pragul visarii,
Parfum de narcise, ascult adormirea
Inimii si a-ntruchiparii.


Astept un e-mail cu numele real complet si adresa.


Niciun comentariu: