duminică, 14 noiembrie 2010

Ultimele fotografii din Brazilia






7 comentarii:

emma spunea...

lui kristen ai sta cam aiurea q costumul ala de baie......

Alexandra spunea...

Rob parca isi ia zborul :)) Si costumul de baie alb e o idee proasta.

***M@ry*** spunea...

:))serios...rob parca zboara...eu credeam ca frumoasa nostra kristen e in lenjerie intima...apoi mi-am dat seama ca de fapt e costum de baie:))oricum cam proasta alegere

Anonim spunea...

Costumul ala de baie e chiar aiurea!! si, Doamne, cand a slabit in halul asta???? sau asa a fost mereu si nu mi-am dat eu seama.....?dar totsusi...prea slaba e! :(

Ramona spunea...

Si mie mi s-a parut ca e lenjerie intima :)) cat despre Kristen, mie imi place cum arata :P

***M@ry*** spunea...

arata ff bn...nu cred ca e exagerat de slaba...macar ramona gandeste ca mn..am crezut ca is singura care crede asta depsre costumul de baie..rob are un corp WOW..MINUNATI AMANDOI

Ramona spunea...

Rob a scapat de suncile de pe burta pe care le avea in New Moon, ceea ce e un lucru bun. Amandoi arata PERFECT.